2014年6月29日日曜日

World Pride 2014 Parade



                                             トロント名物のWorld Pride 2014 Paradeへ。
 
 
 
 
子供たちには少々刺激が強いかなと思いましたが、これもトロント記念ということで(笑)。
It sounds a little bit stimulating for our kids but just for a memory of Toronto. 
 
来ました~。
 Here it comes!
 
こう見ただけだとオレンジ好きの紳士にしか見えませんが・・・。
 They look so ordinary but..............
 
おじさん?ダンサーズ。ちょっぴりチアガールを意識した踊りでした。
 The way of dancing was apparently  girlish like cheergirls!!!!
 
”BirdCage"の映画で見た主人公に良く似てる!
The lady reminds me of a movie " The Bird Cage." 
 
この後、前列のお二人が路上で腕立て伏せを。。。。。
さすがの筋肉っぷりを披露していました。
Wow, look at those muscle.
They showed us amazing push-ups after.

0 件のコメント: